Hotel Haarhuis, met vijf sterren in de wolken

Referenties

Hotel Haarhuis

Hotel Haarhuis is hard aan het werk om het eerste vijf sterren hotel van Arnhem te worden. Al 100 jaar een begrip in Arnhem en omgeving maar het hotel staat zeker niet stil. Jaarlijks verwelkomen zij duizenden gasten uit binnen-en buitenland. Na de overname door de EHM Groep streeft het hotel de hoogste waardering van vijf sterren na. Onlangs is de ICT hele omgeving van Hotel Haarhuis gemigreerd naar de cloud. Met Teamfield kan het hotel flexibel opschalen om alle ambities te behalen.

Hoe wordt bij de bedrijfsvoering van Hotel Haarhuis ICT ingezet?

Laura Winters van Hotel Haarhuis: “Wij zijn een 24-uursbedrijf en we zijn voor onze bedrijfsvoering erg afhankelijk van een betrouwbaar, veilig en stabiel ICT systeem. Het moet altijd werken, want bijna alle systemen in ons hotel zijn gedigitaliseerd. Bijvoorbeeld de reserveringsaanvragen, het in- en uitchecken en het aanmaken van de sleutelkaarten gaat digitaal en veel zaken zijn gekoppeld aan onze betalingssystemen. Als de ICT plat ligt, kunnen wij niets meer.”

Hoe verloopt de samenwerking met Prodeta ICT?

“Wij zijn meer dan tevreden over de samenwerking met Prodeta ICT. Ze hebben een hoog serviceniveau en zijn echt begaan met ons bedrijf. Je merkt dat zij het net zo vervelend vinden als er een probleem is, als dat wij dat zelf vinden. Ze reageren altijd snel en adequaat. Ze denken met ons mee, wat specifiek voor onze situatie en ons hotel de beste oplossingen zijn op ICT-gebied. Daarnaast zijn het sympathieke mannen waarmee de communicatie soepel verloopt. Het contact is informeel, maar hun werk is zeer professioneel.”

“Prodeta ICT zorgt er in eerste instantie voor dat problemen voorkomen worden, doordat ze maandelijks inventariseren wat er verbeterd kan worden. Als er toch een probleem is, of er moet hardware vervangen worden, houden ze qua planning rekening met onze bedrijfsvoering en onze piekmomenten tijdens het in- en uitchecken van gasten. Dat is prettig. Ook de snelheid waarmee ze op problemen reageren is professioneel. Onlangs werkte een computer niet. Dan bel ik Robert en nog dezelfde dag werd die werkplek vervangen.”

Waarin onderscheidt Prodeta ICT zich?

“De service van Prodeta ICT is vele malen beter dan van het bedrijf waarmee we hiervoor werkten. Voorheen als er een probleem was, moest ik er vaak achteraan bellen en duurde het te lang voordat het werd opgelost. Prodeta werkt snel en geeft voortdurend een terugkoppeling over de stand van zaken, zodat je weet waar je aan toe bent. ICT wil je niet teveel mee bezig zijn. Het moet gewoon werken. Daar zorgen zij voor. Bovendien is het prettig dat Prodeta bij ons in de buurt is gevestigd. Als er iets is, lopen ze gewoon even binnen. Doordat Prodeta ICT met vaste contactpersonen per opdrachtgever werk kent iedereen hier John en Gert-Jan inmiddels als zij binnenkomen. Ze horen er echt bij.”

Zou u Prodeta ICT aanbevelen aan anderen?

“Ik kan het  andere bedrijven van harte aanbevelen om hun ICT bij Prodeta onder te brengen.”